Alla inlägg under maj 2009

Av k l - 9 maj 2009 17:03

När vi var på väg hem från dagis igår, så passerade vi ett utspritt gäng barn i mellanstadieåldern. Några tjejer som gick och babblade, sen ytterligare ett par tjejer som babblade, sen en kille...som såg en stoor grushög och var tvungen att bestiga den direkt.

Vad är det med killar/pojkar och högar?! Varför ska dom nödvändigtvis upp på dom? Vare sig det gäller sand, snö eller jord; är det en hög så ska man upp bara! Gärna sträcka upp armarna och vråla,JAG E KUNG!!!!!! också.

(Tjejer undviker efter förskoleåldern detta, för man får faktiskt skräp i skorna. Så kan man bli smutsig också.)

//N

Av k l - 7 maj 2009 15:11

 Hur F-N kan jag missa en så´n här grej???!!!?

Jag menar, ÄNTLIGEN!!!!????



Jag är officiellt ett fan... Kim Fransson.

//N

Av k l - 5 maj 2009 11:04

Joråsåatt...träffade farbror doktorn i torsdags 30/4.

Hur gick det då? Bra tror jag.

Eller,jag vet inte hur det gick egentligen.

Det är någon form av team-arbete som drivs på psyk. mott. här. Man skulle således ta upp mitt "fall" vid nästa team-träff.

Får jag la se då vad som händer.Ska få besked inom tre vackor...

 

Denna eviga väntan...

Man kan ju bli toooookig för mindre.

Eller helgalen?


Ovido - Quiz & Flashcards