Alla inlägg under juni 2009

Av k l - 26 juni 2009 12:58

Två ungar i poolen,en lite trött på soffan. Toolen tiiner å sommar´n e här.

Härligt.

Ska ställa mig vid spisen strax, pasta o köttfärssås blir det idag.


Är på besök hos kära syster med fam. Jag o dotra åkte upp i onsdags, med släpkärra......från Mullsjö till  Onebajing...tog typ 100 år..

Jag ringde till sambon och frågade om han verkligen e säker på att man bara får köra 80 med släp....seeeeeeeeeeegt.

Han intygade att, jo baaaraa 80. Båda gångerna jag ringde och frågade.

Jag tycker om att köra fott fott jag.


Svårt att skriva på systers lilla dator tycker jag.Små käänsliga knappar och ovana fingrar som är vana att hamra på gammal burk. Men nu ska det bli ändring på detta. Min älskling har köpt en laptop till moi!!! 

Här ska bloggas.

Åver end aot!

Av k l - 1 juni 2009 15:28

...åtminstone sommarvärme igår och idag. Hao wanderfull!

Topplista :

Det bästa med sommaren:

# Att kunna torka tvätten ute! Inget luktar så fantastiskt gott om soltorkade sängkläder!!

# Jordgubbar...

# BARFOTA!!


Det jag skulle kunna klara mig utan:

# Fästingar. Varför finns dom?!

# Alla äckliga, irriterande snuskflugor!!!!

# NAKNA,svettiga överkroppar på män i alla åldrar, ÖVERALLT. (Vissa har faktiskt lika stora tuttar som jag!) Missförstå mig rätt nu; jag är inte emot naket,o nej, men just att det är överallt. Man kommer liksom inte undan va.


Ta det lugnt i värmen, drick mycket!

Tjing!//N


Ovido - Quiz & Flashcards