Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

Angående läkarbesök...

Av k l - 5 maj 2009 11:04

Joråsåatt...träffade farbror doktorn i torsdags 30/4.

Hur gick det då? Bra tror jag.

Eller,jag vet inte hur det gick egentligen.

Det är någon form av team-arbete som drivs på psyk. mott. här. Man skulle således ta upp mitt "fall" vid nästa team-träff.

Får jag la se då vad som händer.Ska få besked inom tre vackor...

 

Denna eviga väntan...

Man kan ju bli toooookig för mindre.

Eller helgalen?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av k l - 6 oktober 2009 16:15

  Long time sen sist...tydligen. Dagarna går ju.   Vi (läs sambon!) har renoverat köket. Han sliter som ett djur, och jag hjälper till emellanåt. Vi jobbar inte jättebra ihop när det gäller praktiska göromål, så vi delar gärna på sysslorna.Hi...

Av k l - 31 augusti 2009 12:47

  Det suger att vara långtidssjukskriven. Dels för att man är: sjukskriven. Men när man sen gått hemma ett bra tag, i mitt fall 6 år...så kommer det ju fysiska biverkningar oxå, typ NOLL immunförsvar! Blir sjuk om en snorig unge glor på mig genom ett...

Av k l - 17 augusti 2009 15:24

  En butiksägare satte upp en skylt ovanför sin dörr. ”Valpar till salu” stod det på den. Sådana här skyltar har en förmåga att dra till sig små barn, och javisst, en liten pojke dök upp framför butiken.  ”Hur myck...

Av k l - 3 augusti 2009 20:21

Jag kör på 80-väg, framförvarande bilar och även några bakomliggande, sammanlagt ca tio fordon. Backkrön kommer och strax därefter två cyklister i mötande körfält, visserligen på "väggren"(ca 1 dm).Den första cyklisten försöker föra dialog me...

Av k l - 3 augusti 2009 11:54

Märkligt att det inte sker fler bilolyckor än vad det gör. Med tanke på hur många IDIOTER som är ute å rattar! Förra veckan var jag tre sekunder(annars blir det böter!!!)och en decimeter från att hamna i lastbil-husvagns-olycka. Husvagnsnissen var ty...

Ovido - Quiz & Flashcards